Voorpagina > Woningbrand door elektrische deken
Ambulance Brandweer Drachten E.O. Hoofd Nieuws Politie

Woningbrand door elektrische deken

Woningbrand door elektrische deken

DRACHTEN – In de nacht van zondag op maandag ontstond rond half vier brand in een woning aan de Theo van Doesburgstraat.

De brandweer en politie kwamen met spoed ter plaatse. In de woning was een matras in brand geraakt door een elektrische deken. De bewoonster heeft geprobeerd het matras te blussen, maar slaagde daar niet in. De brandweer heeft het matras naar buiten gebracht en geblust.

De brandweer heeft het matras geblust en de woning geventileerd. Een ambulance kwam ter plaatse, omdat de bewoonster rook had ingeademd, vervoer naar het ziekenhuis was niet nodig. Stichting Salvage is ingeschakeld om de bewoonster te helpen met de afhandeling van de schade.

Foto’s: SRfotografie / 112drachten

Over de fotograaf

Redactie 112fryslan