Oververhitte magnetron laat hulpdiensten uitrukken in Drachten

DRACHTEN – Een oververhitte magnetron heeft donderdagavond de brandweer laten uitrukken naar het Van Knobelsdorffplein.

Omstreeks negen uur rukten brandweer, politie en ambulance uit naar een flatgebouw voor een woningbrand. Op de eerste etage was in een woning een magnetron oververhit geraakt en zorgde voor rookontwikkeling. Brandweerlieden hadden de situatie snel onder controle.

Ambulancepersoneel heeft een aantal bewoners op rookinhalatie gecontroleerd, maar niemand hoefde mee naar het ziekenhuis.

 

Delen:

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
LinkedIn
Adverteren op 112fryslan