Keukenbrand in bovenwoning

LEEUWARDEN – Donderdagmiddag om 15:05 werd de brandweer gealarmeerd voor een woningbrand in de Sweelinckstraat.

In de keuken van de bovenwoning was brand onstaan. Waarschijnlijk is de frituurpan in de brand gevlogen.

De bewoner slaagde er zelf in om een prullenbak die in brand stond op het balkon te zetten. Hierbij liep hij een brandwond aan de vinger op.

De brandweer bluste het brandje en kon erger voorkomen.

[zideo]zideo=6c4965526e513d3d&playzideo=6d4953586f6c733d[/zideo]

 

Delen:

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
LinkedIn
Adverteren op 112fryslan