Gasfles in brand in achtertuin tijdens BBQ in Langedijke

LANGEDIJKE – Zondagmiddag rond tien voor zes vloog een gasfles in brand in een achtertuin van een woning aan de Klokhuisdijk.

De brandweer werd gealarmeerd voor een woningbrand en ging met spoed ter plaatse. Tijdens het barbecueën was de gasfles in brand geraakt. De brandweer heeft de gasfles gekoeld en nacontrole gedaan. De brand veroorzaakte schade aan de woning, maar de brand was niet overgeslagen naar de binnenzijde van de woning.

Na de werkzaamheden van de brandweerlieden mochten de kinderen nog even in de tankautospuit zitten.

Foto’s Brandweer Appelscha/Firefighters Appelscha

Delen:

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
LinkedIn
Adverteren op 112fryslan