Voorpagina > Elektrische deken veroorzaakt brand in seniorenwoning
Brandweer Nieuws Noord-Oost

Elektrische deken veroorzaakt brand in seniorenwoning

Elektrische deken veroorzaakt brand in seniorenwoning

STIENS – In een seniorenwoning aan de Nije Poarte is zondagavond rond half elf brand ontstaan.

De brandweer van Stiens en Leeuwarden rukten uit en hadden de brand gauw onder controle.

Eén persoon is door het aanwezige ambulancepersoneel gecontroleerd, maar hoefde niet mee naar het ziekenhuis. Mogelijk was kortsluiting in een elektrische deken de boosdoener. Omdat de woning vol rook stond, is de hoogwerker van Leeuwarden opgeroepen om de woning te ventileren.

Over de fotograaf

Redactie 112fryslan