Brandweer Nieuws Politie Zuid-Oost

Brand in woning door wasdroger

NOORDWOLDE – Zondagmiddag ontstond brand in een woning aan de Krommestede door een wasdroger.

De wasdroger stond in de kelder toen deze in brand vloog door een technisch mankement. De brandweer was snel ter plaatse en kon de brand blussen.

De bewoners wisten tijdig de huisdieren en zichzelf in veiligheid te brengen. Het huis kwam door de brand vol rook te staan. De brandweer heeft de woning geventileerd.

Foto;s BTBFotografie

Over de fotograaf

Redactie 112fryslan