3. Nieuws categorie Hoofd Nieuws Brandweer Noord-Oost

Wasdroger veroorzaakt brand

BROEKSTERWALD –  Maandag aan het begin van de middag is er brand uitgebroken in de bijkeuken van een woning aan de Haaijehoeke.

De brand was ontstaan in de wasdroger. Een van de bewoners ontdekte de brand en waarschuwde de hulpdiensten. Door snel ingrijpen van de brandweer kon erger worden voorkomen. De droger werd door de brandweer uit de woning gehaald. De woning liep door de brand veel rookschade op.

 

 

Over de fotograaf

112 Fryslân