Hoofd Nieuws Ambulance Leeuwarden E.O. Brandweer Politie

Vrouw ademt rook in door vergeten pannetje

LEEUWARDEN – Een vergeten pannetje was dinsdagmiddag de oorzaak van rookontwikkeling in een woning aan de Verzetsstraat.

Omstreeks kwart over vier rukten de hulpdiensten uit voor de brand. Ter plaatse hebben brandweerlieden de bewoonster uit de woning gehaald. Ze was op de bank in slaap gevallen en daardoor een pannetje vergeten wat nog op het vuur stond.

De vrouw is door ambulancepersoneel onderzocht en vervolgens overgebracht naar het MCL. Met een overdrukventilator is de rook uit de woning verdreven.

 

Over de fotograaf

Robin Kiestra