2. Regio Zuid-Oost

Beddengoed in brand door kinderen met aansteker

DRACHTEN – Zaterdagochtend kreeg de Drachtster brandweer een melding van een woningbrand aan het Moleneind.

Ter plaatse bleek er beddengoed in de woonkamer in brand te staan. Een “hut” om de eettafel was in brand geraakt door kinderen met een aansteker. De brandweer had de brand snel onder controle, en heeft vervolgens de woning geventileerd.

Stichting Salvage kwam ter plaatse om de schade op te nemen. Er raakte niemand gewond bij de brand.

Over de fotograaf

112Fryslan