Leeuwarden E.O. 2. Regio

Vlam in de pan gedoofd door bewoner

LEEUWARDEN – Maandagavond om 21.29 uur werd de brandweer gealameerd voor een keukenbrand in de Hazelaarstraat.

In de keuken van de flat woning op de derde verdieping was de vlam in de pan geraakt, dit veroorzaakte vlammen tot aan het plafond. De bewoner belde met 112 om de brandweer te waarschuwen.

Toen brandweer en politie met spoed ter plaatse kwamen was de brand al uit. De bewoner had zelf een deksel op de pan weten te leggen waardoor het vuur al snel uit was. De keuken liep schade op, onder andere de muren en het plafond zijn zwart geblakerd.

De brandweer heeft een nacontrole gedaan en is toen retour gegaan naar de kazerne.

Video: Robin Kiestra

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DDPgax0N1iU[/youtube]

Over de fotograaf

112Fryslan