3. Nieuws categorie

Brand in woning in Surhuisterveen

SURHUISTERVEEN – Donderdagochtend is er brand uitgebroken in de woning aan de Johan Ter Schoeleweg te Surhuisterveen.

De bewoonster werd rond 03.50 wakker door de brand welke was ontstaan in haar bed.  Ze wist zelf tijdig de woning te verlaten en de brandweer te alarmeren.  De Brandweer van Surhuisterveen was snel ter plaatse en zette gelijk een binnenaanval in. Nadat alle brandende delen door het raam naar buiten was gegooid kon al snel het sein brandmeester worden gegeven.   Volgens de brandweer is de brand ontstaan in de elektrische deken waarin kortsluiting was ontstaan.  De woning liep aanzienlijk rook- en waterschade op.

© Foto’s: Jan Beets   www.radionof.nl

Over de fotograaf

112Fryslan